Iar ne impumutam?

Sursa: gandul.info
Romania si Banca Mondiala poarta discutii cu privire la un credit in valoare de un miliard de euro care sa sprijine bugetul Romaniei, a declarat joi François Rantrua, seful Biroului pentru Romania al Bancii Mondiale, dupa cum relateaza capitalul.ro.

Cat o sa ne mai imprumutam fratilor? Nu ne-a ajuns cat am luat de la “camatarii” astia? Am ajuns sclavii marilor banci ale lumii! Urmare la acest lucru, cresterea taxelor si impozitelor pentru a putea plati imprumuturile contractate de tara nostra. Vor plati si copiii copiilor nostri!

Pana unde vom ajunge cu acest dezastru “condus” de acesti guvernanti?
Share on Google Plus

About Maryanne

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comentarii:

Un Blog Interesant spunea...

Buna, am schimbat blog-ul nu mai e bancuri geniale, acum este cel care iti apare cand pui mouse-ul pe numele de la comentariu:) . iti multumesc pentru colaborare, si daca doresti il poti adauga pe cel nou. Acum avem alte..idei, mai interesante:) . Eu acum te adaug in lista mea. O seara placuta iti doresc:)

Andrei Barbu spunea...

Foarte interesant blogul!

Mariana spunea...

Andrei: Multumesc de apreciere! Te mai astept!

Un Blog Interesant spunea...

Pai ce e buna Romania daca nu la imprumuturi ? :)